REGULAMIN
MEDI SPA & WELLNESS
§1. OGÓLNE
Przed rozpoczęciem korzystania z usług MEDI SPA & WELLNESS Gość powinien zapoznać się z Regulaminem MEDI SPA & WELLNESS znajdującym się
w Skal Hotel**** Resort & Medi SPA (dalej: „Hotel”). Korzystanie z usług MEDI SPA & WELLNESS jest równoznaczne z akceptacją postanowień niniejszego Regulaminu.
Nieznajomość Regulaminu nie zwalnia z jego przestrzegania
1. MEDI SPA & WELLNESS jest otwarte codziennie w następujących godzinach:
• Recepcja MEDI SPA & WELLNESS 09:00 - 21:00
• Strefa zabiegowa 09:00 - 21:00
• Strefa basenowa 08:00 - 21:00
• Jacuzzi i strefa wypoczynku 09:00 - 21:00
• Siłownia 07:00 - 22:00
• Sauny 16:00 - 21:00 w soboty 09:00-21:00
Operator Hotelu zastrzega sobie prawo do zmian otwarcia poszczególnych stref w MEDI SPA & WELLNESS bez konieczności zmiany Regulaminu.
Na terenie MEDI SPA & WELLNESS można przebywać wyłącznie w godzinach jej otwarcia
2. Przed wejściem na teren MEDI SPA & WELLNESS należy skorzystać z prysznica.
3. Na terenie strefy zabiegowej obowiązuje cisza. Pracownicy MEDI SPA & WELLNESS mają prawo wyprosić ze strefy zabiegowej Gości,
którzy w jakikolwiek inny sposób swoim zachowaniem wpływają na powstanie dyskomfortu u innych Gości, w szczególności znajdują się pod wpływem alkoholu lub środków odurzających.
4. Na terenie MEDI SPA & WELLNESS obowiązuje zakaz: palenia tytoniu, wnoszenia lub spożywania alkoholu, wnoszenia opakowań szklanych, przebywania zwierząt oraz wynoszenia wyposażenia
MEDI SPA & WELLNESS poza jego teren.
5. Osoby naruszające porządek obowiązujący w MEDI SPA & WELLNESS lub postanowienia regulaminu MEDI SPA & WELLNESS będą proszone o opuszczenie.
6. Goście korzystający z usług MEDI SPA & WELLNESS rozliczają się za usługi bezpośrednio przed wykonaniem zabiegu w Recepcji SPA. Jeśli Gość posiada otwarty rachunek w Hotelu ,
pracownik MEDI SPA & WELLNESS może na życzenie Gościa obciążyć taki rachunek kosztami zabiegu (tzw. Kredyt hotel).
W takim przypadku Gość może rozliczyć koszty zabiegu najpóźniej przy wymeldowaniu się z hotelu w Recepcji Głównej Hotelu.
7. Z usług MEDI SPA & WELLNESS nie mogą korzystać osoby:
• chore, u których korzystanie z SPA, w szczególności korzystanie z zabiegów może pogorszyć stan zdrowia,
• osoby o niestabilnym stanie zdrowia powinny korzystać z MEDI SPA & WELLNESS po konsultacji
z lekarzem,
• chore, których choroba może zagrażać zdrowiu innych osób,
• z otwartymi ranami lub stanami zapalnymi skóry,
• których stan wskazuje na spożycie alkoholu lub innych środków odurzających,• których zachowanie stanowi zagrożenie dla innych gości i pracowników SPA,
• których stan higieny odbiega od ogólnie przyjętych norm.
9. Obsługa MEDI SPA & WELLNESS nie ponosi odpowiedzialności za rzeczy pozostawione w szafkach lub na terenie SPA
10. Operator Hotelu nie ponosi odpowiedzialności za szkody powstałe w związku z korzystaniem z SPA, o ile nie ponosi winy za powstanie szkody.
11. We wszystkich sprawach nieuregulowanych w Regulaminie decyzję podejmuje Kierownictwo MEDI SPA & WELLNESS lub Dyrekcja Hotelu.
§2. KORZYSTANIE Z ZABIEGÓW
1. W celu odbycia zabiegu należy dokonać jego uprzedniej rezerwacji. MEDI SPA & WELLNESS nie gwarantuje dostępności terapeutów dla każdego Gościa, ilość terminów jest ograniczona.
Zalecane jest więc wcześniejsze dokonanie rezerwacji w Recepcji SPA
2. W celu zarezerwowania zabiegu należy podać imię, nazwisko, numeru pokoju lub numeru kontaktowego.
3. Podstawą do wykonania zabiegu jest okazanie potwierdzenia rezerwacji zabiegu oraz wypełnienie ankiety zdrowotnej (dotyczy poszczególnych zabiegów).
4. W celu zagwarantowania bezpieczeństwa i efektywności zabiegów oferowanych
w MEDI SPA & WELLNESS zalecane jest:
• poinformowanie w kwestionariuszu zdrowotnym o:
• zażywanych lekach,
• ewentualnych przeciwwskazaniach do wykonania zabiegu;
• poinformowania o skorzystaniu z basenu, saun i jacuzzi przed zabiegiem,
• unikanie obfitych posiłków 2 godziny przed zabiegiem,
• unikanie kąpieli słonecznych bezpośrednio przed, jak i po zabiegu.
5. Gość MEDI SPA & WELLNESS zobowiązuje się uwzględnić swój stan zdrowia przed skorzystaniem z usług MEDI SPA & WELLNESS w kwestionariuszu zdrowotnym i także zobowiązuje się nie skorzystać z nich, jeżeli ze względu na stan zdrowia, mogłyby mieć one negatywny wpływ na jego życie lub zdrowie,
6. Gość Medi SPA & Wellness, decydujący się na korzystanie zabiegów, jest świadomy stanu swojego zdrowia i nie zataja istotnych informacji dotyczących zdrowia. Gość, który nie ujawnia informacji lub zataja informacje
o swoim stanie zdrowia, korzysta z usług oferowanych przez MEDI SPA & WELLNESS wyłącznie na własną odpowiedzialność. Po uzyskaniu informacji od terapeuty MEDI SPA & WELLNESS o przeciwwskazaniach do wykonania zabiegu, Gość podejmuje decyzję, czy decyduje się na zabieg, składając odpowiednie oświadczenie w formie pisemnej.
7. Kobieta w ciąży może korzystać z usług oferowanych w MEDI SPA & WELLNESS pod warunkiem, że złoży pisemne oświadczenie, że jest świadoma swojego stanu zdrowia oraz, że decyduje się na zabieg
w Medi SPA & Wellness. Jeżeli terapeuta MEDI SPA & WELLNESS uzna, że wykonanie danego zabiegu może zaszkodzić zdrowiu kobiety lub płodu, ma prawo odmówić wykonania zabiegu.
8. Samodzielne korzystanie z zabiegów dozwolone jest dla osób powyżej 18 roku życia. Osoby w wieku poniżej 18 lat mogą korzystać z usług MEDI SPA & WELLNESS tylko za zgodą opiekunów, po uprzednim podpisaniu przez nich zgody na wykonanie zabiegu.
9. Pracownik MEDI SPA & WELLNESS ma prawo przerwania zabiegu, jeśli Gość będzie zachowywał się niestosownie lub nieodpowiednio wobec pracownika (np. narusza jego dobra osobiste lub przejawia agresję).
W takiej sytuacji Gość jest zobowiązany do zapłaty pełnej opłaty za zabieg, a już uiszczone opłaty nie podlegają zwrotowi,
10. Gość korzystający z zabiegów zobowiązany jest do stawienia się w Recepcji MEDI SPA & WELLNESS na co najmniej 5 minut przed godziną planowanego zabiegu.
11. W przypadku spóźnienia się na zabieg, czas spóźnienia zostanie odliczony od łącznego czasu trwania zabiegu bez obniżenia ceny za ten zabieg.
12. W przypadku rezygnacji z zabiegu lub niestawienia się na zabieg obsługa MEDI SPA & WELLNESS ma prawo do obciążenia Gościa kosztami wynoszącymi:
• 50% wartości zabiegu za anulację w dniu planowanego zabiegu;
Goście mogą anulować zabieg bezpośrednio w Recepcji SPA, telefonicznie lub mailowo. Obsługa MEDI SPA & WELLNESS ma prawo wymagać przedpłaty za umówione zabiegi od Gości, nie będących na pobycie w Hotelu
13. Czas trwania zabiegu podany w Cenniku SPA jest czasem obejmującym przygotowanie, zabieg właściwy, ewentualny prysznic oraz zakończenie zabiegu.
14. Wszelkie reklamacje dotyczące usług MEDI SPA & WELLNESS Gość może złożyć podczas zabiegu lub bezpośrednio po jego zakończeniu w Recepcji SPA. W innych przypadkach reklamacje nie będą rozpatrywane.
§3. DANE OSOBOWE
Administratorem danych osobowych jest Platforma Rozwoju S.A. z siedziba w Lisów 04, 05-610 Goszczyn prowadząca obiekt Hotelowy SKAL Hotel ul. Bolesława Chrobrego 80, 78-111 Ustronie Morskie (dalej: „Spółka”). W Spółce został powołany Inspektor Ochrony Danych, z którym można skontaktować się listownie pod adresem korespondencyjnym Spółki lub adresem e-mail: hotel@skal-hotel.pl. Pełna treść obowiązku informacyjnego znajduje się w recepcji Głównej Hotelu i na stronie internetowej www.skal-hotel.pl